Freelo Proje Yönetimi: Serbest Çalışanlar ve Ekipler İçin Bir Araç
Freelo Proje Yönetimi, Freelo Bay s.r.o. tarafından geliştirilen ücretsiz bir Android uygulamasıdır. Serbest çalışanlar ve ekiplerin projelerine yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Şu anda 60.000'den fazla kullanıcı tarafından kullanılan Freelo Proje Yönetimi, işleri düzenlemek ve yönetmek için mükemmel bir araçtır.
Bu uygulama kullanıcılara her yerden ve herhangi bir cihazdan işlerini yönetme imkanı sağlar. Dağınık projeleri yapılacaklar listeleri, görevler ve alt görevler şeklinde düzenleyerek düzenlemeye yardımcı olur. Kullanıcılar zamanlarını takip edebilir, görevlere etiketler ve öncelikler atayabilir ve normal satırlar veya Kanban panosu görünümü arasında seçim yapabilirler. Freelo Proje Yönetimi, ayrıca haftalık ve aylık olarak takımın çalışmalarının özetlerini sunar. Kullanıcılar zamanlarını rapor edebilir, projelerinin finansal tarafının bir özetine sahip olabilir ve takımlarının bütçesini ve saatlik ücretlerini yönetebilirler.
Bu uygulama, basit görev atama, metin içinde dosya paylaşma ve yapılacaklar listelerine notlar ekleyerek projelere doğru bağlamı sağlayan net ve kolay takım iletişimi sunar. Kullanıcılar, tekrarlayan görevleri ve uzun vadeli müşteriler için tekrarlanan bütçeleri ayarlayarak işlerini otomatikleştirebilirler.